کد خبر: ۹۰۲۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰

هفته بیست و دوم لیگ برتر| پرسپولیس- گل گهر؛ نبرد سرخپوشان بی دروازه بان در کویر

در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا یکشنبه سه مسابقه دیگر برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی پرسپولیس میهمان گل گهر سیرجان است و دو بازی حساس هم بین تیم‌های قعرنشین برگزار می‌شود.
هفته بیست و دوم لیگ برتر| پرسپولیس- گل گهر؛ نبرد سرخپوشان بی دروازه بان در کویر
آفتاب‌‌نیوز :

نگاهی به سه مسابقه فردای هفته بیست و دوم می‌اندازیم.

پیکان تهران – استقلال خوزستان؛ جدال ۶ امتیازی در ورزشگاه خالی

پیکان اگرچه ۲۰ امتیازی و در رده دوازدهم جدول لیگ ایستاده، اما اگر غفلت کند ممکن است دیگر تیم‌های پایین جدول خود را به این تیم برسانند! بنابراین شاگردان رضا عنایتی در بازی نخست سال به دنبال سه امتیاز است، ولی حریفش استقلال خوزستان با تمام تلاش برای فرار از منطقه خطر و سقوط تلاش می‌کند و اکنون فقط با ۱۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

نتیجه این مسابقه برای تیم‌های قعرنشین مثل نساجی و نفت آبادان اهمیت ویژه‌ای دارد و آن‌ها دوست دارند این بازی مساوی تمام شود! 

بازی رفت را پیکان در اهواز یک بر صفر برد، اما شرایط آبی پوشان و حتی خود پیکان نسبت به آن زمان تغییر زیادی داشته است.

هر دوتیم مهره‌های تاثیرگذاری در نیم فصل خریداری کرده اند و این بازی ۶ امتیازی طبق معمول دیگر مسابقات در ورزشگاه دستگردی تهران بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

گل گهرسیرجان – پرسپولیس؛ نبرد سرخپوشان بی دروازه بان در کویر

بزرگ‌ترین اتفاق این مسابقه چند روز پیش رخ داد مصدومیت بیرانوند و گچ گرفتن دست دروازه بان تیم ملی مهم‌ترین و بدترین خبر برای سرمربی و هواداران پرسپولیس بود البته این خبر برای سیرجانی‌ها قطعا خوشایند است! 

با این حال گل گهر تاکنون در لیگ برتر موفق به شکست پرسپولیس نشده و یک مساوی بهترین نتیجه‌ای است که مقابل سرخپوشان پایتخت گرفته، ولی فردا شاید روز دیگری باشد. 

باشگاه پرسپولیس که در این روز‌ها درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیاست قطعا لیگ برتر را هم فراموش نکرده و می‌خواهد تا روز آخر در تعقیب استقلال باشد به امید لغزش این تیم تا دوباره دستش به جام برسد.

گلزن بازی رفت هم از پرسپولیس جدا شده و شهاب زاهدی اکنون در لیگ ژاپن بازی می‌کند!

گل گهر سال قبل را با شکست مقابل سپاهان به پایان رساند و اکنون با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد، اما پرسپولیس ۴۳ امتیازی در رده دوم جدول و کورس قهرمانی است و اگر امتیاز از دست بدهد استقلال، سپاهان و تراکتور دوست دارند گل گهر در این دیدار امتیاز بگیرد.

امیررضا رفیعی ویژه‌ترین چهره این مسابقه خواهد بود دروازه بان ۲۱ ساله‌ای که در مسابقه با ذوب آهن درون دروازه درخشید و نخستین مسابقه خود در لیگ برتر را تجربه کرد حالا در میدانی سخت‌تر به میدان می‌رود او اگر در این بازی هم گلی نخورد نوید تولد یک دروازه بان جدید و خوب را به فوتبال ایران خواهد داد.

فولاد خوزستان – هوادار تهران؛ دومین بازی ۶ امتیازی قعرنشینان

این بازی هم برای تمامی تیم‌های قعرنشین مهم است. 

هوادار اگرچه در رده یازدهم جدول است، اما با استقلال خوزستان رده پانزدهمی فقط ۵ امتیاز فاصله دارد بنابراین اگر می‌خواهد در لیگ برتر بماند در این بازی باید امتیاز بگیرد فولاد هم به دلیل تفاضل گل کمتر دو پله پایین‌تر از حریف تهرانی خود است.

این مسابقه هم ۶ امتیازی است. تقابل عبدالله ویسی و مسعود شجاعی دیدنی خواهد بود دو مربی اهل خوزستان. بازی رفت را فولاد برد و هوادار تاکنون نتوانسته فولاد را شکست بدهد. برنده این دیدار در حاشیه امنیت خواهد بود، اما تیم بازنده شرایط سختی را تجربه می‌کند.

برنامه مسابقات هفته ۲۲ لیگ برتر

شنبه ۱۸ فروردین

ذوب آهن اصفهان-شمس آذر قزوین- ساعت ۱۹ - ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر

نساجی مازندران - ملوان بندر انزلی- ساعت ۱۹ - ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

استقلال- مس رفسنجان- ساعت ۱۹ - ورزشگاه آزادی تهران

یکشنبه ۱۹ فروردین

گل گهر سیرجان - پرسپولیس- ساعت ۱۹ - ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

پیکان تهران- استقلال خوزستان- ساعت ۱۹ - ورزشگاه پاس قوامین تهران

فولادخوزستان- هوادارتهران- ساعت ۱۹:۱۵ - ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

دوشنبه ۲۰ فروردین

صنعت نفت آبادان- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۱۹:۱۵ - ورزشگاه تختی آبادان

تراکتور تبریز- آلومینیوم اراک - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه یادگار امام تبریز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین